Novetats i un suggeriment del Nacho i la Cèlia

Seguim amb les novetats encapsulades en un format de deu minuts que a més incorpora el suggeriment de la Cèlia i el Nacho que ens presenten el còmic Solos.

“Son cinc nens que viuen sols en una ciutat i passen aventures increïbles”

Un nuevo día empieza como cada mañana en Fortville, pero… nada es como antes. Los que se han despertado esta mañana deambulan por una ciudad desierta hasta descubrir que solo quedan cinco de ellos. Cinco niños: Dodji, Leila, Celia, Iván y Terry. ¿Qué ha podido pasar? ¿Dónde están sus padres y sus amigos? Abandonados a su suerte, desamparados y sin idea de qué hacer en una ciudad ayer familiar, hoy hostil. Parece que la tormenta aguarda en esta mañana de verano y descubrirán pronto que la ciudad les reserva desagradables sorpresas.

Descubre la increíble e inquietante historia de estos cinco niños que tendrán que arreglárselas solos. Nuestros protagonistas se unirán para enfrentarse a los numerosos y peligrosos obstáculos que surgirán en su búsqueda de una explicación de lo ocurrido. ¡Juntos!

Traducido en media docena de idiomas y vendido a más de un millón de ejemplares solo en Francia, esta serie que reúne thriller, misterio y aventuras, será publicada en España por ediciones integrales de varios tomos.

Una col·lecció que els vam fer arribar des del programa de ràdio per a la biblioteca escolar de l’Escola Sant Jordi de Vilanova i la Geltrú.

ESCOLTA LA CAPSULETA D’ESTIU AMB LA CÈLIA I EL NACHO

Vei-veig…
Què veus?

Una llimona? Un monstre? Un peix? Una manta? Un submarí?
Les coses no sempre son el que semblen…

Mira les imatges, agafa un boli i converteix-les en el que vegis, en el que imaginis, en el que vulguis!

En aquest divertit llibre, el detectiu londinenc Sherlock Holmes, juntament amb el seu inseparable amic, el doctor Watson, i el seu gos Toby, han de resoldre uns quants casos i intentar enxampar el seu pitjor enemic, el professor J. Moriarty, que se’ls escapa contínuament.

Per aconseguir-ho fan la volta al món perseguint-lo i s’han de resoldre, pàgina a pàgina, 80 enigmes de tota mena: jocs de càlcul, mots encreuats, jeroglífics, codis secrets i jocs d’observació.

Un llibre amb els passatemps més enginyosos per fer passar una bona estona a la mainada.

ESCOLTA LA CAPSULETA D’ESTIU AMB LA CÈLIA I EL NACHO

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s