Mar González i un munt de novetats editorials

Comencem el programa d’aquesta setmana entrevistant a la Mar González, editora de Babulinka Books.. Sabíeu que Babulinka vol dir àvia en rus??

La Mar ens explica com va entrar en el món dels contes de la seva àvia, com era de lectora de petita i com es va convertir en editora de contes. Ho podeu escoltar a l’entrevista:

ENTREVISTA A MAR GONZÁLEZ

A més ens parla de les seves darreres novetats editorials: Veïns que ja va presentar fa unes setmanes al programa i la novetat que teníem preparada aquesta setmana: La maleta de Núria Parera.

I per acabar ens avança la propera novetat editorial que podrem gaudir al febrer i alguna novetat en primícia que haureu de descobrir escoltant el programa 😉

ESCOLTA EL PROGRAMA DE LA SETMANA

I tot seguit, hem presentat amb la Meritxell Almirall, un munt de novetats editorials, a banda de Babulinka Books, de Ekaré, TakatukaCorimbo, Tramuntana, Blackie Books, La Guarida, Barcanova, Combel i Baula… Així que preneu nota!

Novetats setmanals

LLIBRES DE POEMES

CONEIXEMENTS A DOJO

I com a LLIBRES TRESOR

El Sam i la Júlia van al port a visitar l’avi del Sam, que és mariner. Allà hi arriben vaixells de tot arreu carregats de mercaderies. Descobriran un món fascinant… S’està a punt de celebrar la carrera anual de brico-nyap-bírries, petits vaixells de construcció casolana. El Sam i la Júlia hauran de reciclar un munt de materials per tal de construir la seva barca. Ells sempre han sabut que quan el vaixell va a la deriva, els amics han de romandre més units que mai. Aconseguiran, una vegada més, arribar junts a bon port?

L’artista Karina Schaapman va dedicar anys a construir i decorar la casa dels ratolins, l’escenari d’aquest àlbum infantil tan especial. Aquesta caseta tan preciosa està fabricada amb capses de cartró i cartró pedra, teles antigues i tota mena de materials reciclats (llumins, botons, taps d’ampolla…). Té més de cent habitacions, passadissos i espais exteriors per explorar. Els ratolins que l’habiten també han estat dissenyats i creats per la Karina. Els contes del Sam i la Júlia van anar sorgint com per art de màgia mentre construïa la casa.

El llibre de la selva és, sens dubte, una de les obres més estimades de la literatura universal. Us presentem aquesta exclusiva edició de regal on trobareu, per primera vegada, El llibre de la selva i El segon llibre de la selva en un sol volum.

Les aventures de personatges tan emblemàtics com Mowgli, Baloo, Bagheera i el temut Shere Khan presenten vida gràcies a les il·lustracions de Stuart Tresilian, les il·lustracions originals de J. Lockwood Kipling i noves imatges a color baseades en els dibuixos de Tresilian.

ESCOLTA EL PROGRAMA DE LA SETMANA

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s