Un munt de novetats en aquesta setmana, encara de carnaval, al Memôria de Peix amb una banda sonora dedicada a una banda punk que va explotar a Nova York per allà l’any 1974 i que ara de la ma de Redbook ens arriba la seva història amb una novel·la gràfica que porta el nom de la banda: Ramones.
La pèrdua d’una mascota a Ernest i Celestina han perdut en Simó, Un clàssic per gaudir de la lectura: El flautista d’hamelín,
Amb ¿Quién construye las alas de los pájaros? grandes preguntas para despertar la imaginación, els infants podran reflexionar al voltant d’un munt de preguntes i amb La máquina de los sueños, descobrirem com de vegades l’amistat ens pot regalar coses meravelloses.
Recuperem uns quants contes publicats fa unes dècades amb: Rufus, el ratpenat apassionat dels colors, En talp diu bona nit, Veniu a buscar tresors, o Manual de la bruja: un llibre que molts peixets nascuts als anys 80 recordareu amb un somriure a la cara.
Un recull de clàssics amb: Contes de sempre per somiar, un conte acumulatiu per gaudir de la lectura amb els més petits El burriquet, i una història divertida amb Lobo solo buscaba wifi, són altres de les novetats que us presentem.
Descobrim una nova col·lecció: La colla Pessigolla i les emocions amb els dos primers títols: Fins aviat Griselda i Tots tenim por, tots som valents.
Com a Llibre Tresors un gran llibre: Atles d’aventures dinosaures. Entra al món de la prehistòria i viu una aventura amb els dinosaures i els rèptils més impressionants de tots els temps.
I no podem deixar d’anunciar que el número 5 de la revista Namaka ja es aqui!!
Quan acabis de llegir la Namaka núm. 5 descobriràs dues coses. La primera, que els números serveixen per un munt de coses que desconeixies. La segona, que són molt més interessants i divertits del que et pensaves. Que quedi clar! No farem exercicis de mates ni activitats avorrides! A la Namaka núm. 5 hi descobriràs coses molt boges. Per exemple, sabies que amb la saliva que generes durant tot un dia podries omplir una ampolla sencera d’aigua? També et presentarem a la Hipàtia, la primera dona matemàtica de la història i aprendràs a desxifrar els codis secrets d’en Juli Cèsar. Tot això, i molt més, a la Namaka amb més números que hagis vist mai!
El programa inclou l’entrevista a Olivia Pascual, llibretera de L’aranya a Cerdanyola. Però a ella li dedicarem una entrada!
Novetats gentilesa de: Redbook, Kalandraka, Publicacions de l’Abadia de Montserrat, Mtm, Los cuatro azules, Cruïlla, Sd edicions, Maeva Young, Baula i Flamboyant.