Copons i Fortuny, quin parell de monstres!

Aquesta setmana ens han visitat dos monstres al programa: Liliana Fortuny, la culpable de donar vida de manera divertida i enginyosa als textos del Jaume Copons. Un tàndem perfecte per a un projecte que està tenint un gran recorregut i que han vingut a presentar el seu darrer títol: Bon Nadal estimats monstres.

Fan tan bon tàndem que fins i tot a les entrevistes s’entenen a la perfecció ja que el Jaume xerra pels descosits i la Liliana tot i que parla poc el que ens diu arrodoneix la conversa. Ens expliquen tot el que envolta el món de l’Agus i els seus monstres. Com ha nascut aquest darrer volum que és més del doble de gran que els altres però és que inclou a un munt d’amics, i fins i tot una banda sonora que ja heu anat escoltant al programa aquestes setmanes.

També ens avancen les novetats que veurem al 2018 de la col·lecció i que ja tenim ganes de poder-vos presentar al Memôria de Peix.

ESCOLTA L’ENTREVISTA AL TÀNDEM FORTUNY&COPONS

Una nova aventura de l’Agus Pianola que està amoïnat de debò: per culpa d’un nou pla malèfic del Dr. Brot el món està a punt de quedar-se sense Nadal per sempre més. L’Agus i els seus amics només disposen de l’ajuda del monstre It i de l’Unreal Peep Band, però pensen salvar el Nadal sigui com sigui!

Us deixem enllaç al vídeoclip que arreplega a un munt d’amics que surten al llibre…

 

2 comentarios en “Copons i Fortuny, quin parell de monstres!

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s