Aquesta setmana, del 6 al 12 de novembre es celebra la Primera Setmana de l’Àlbum, organitzada per Associació Àlbum Barcelona (llegeix el meu article sobre l’Associació), amb un centenar d’activitats a Barcelona ciutat i comarques al voltant del gènere, que tindran lloc, d’una manera descentralitzada, a llibreries, escoles i biblioteques.
Les activitats consistiran en trobades amb autors, tallers, xerrades al voltant del gènere i activitats lúdiques, destinades tant a nens com a joves i adults.
Podeu consultar la programació aquí
L’any passat en la seva 1a edició de la «Nit de l’Àlbum» van donar a conèixer el Manifest sobre l’Àlbum, amb les
11 raons per a l’àlbum.
11 raons perquè un decàleg no és suficient: un cop arribat a deu, tornem a començar.
El proper dijous, torna la Nit de l’Àlbum!
El 9 de novembre es celebra la 2a edicióNit de l’Àlbum organtizada per l’Associació Àlbum Barcelona (llegeix el meu article sobre l’Associació).
ACCÉS AMB INVITACIÓ
Una festa de la Literatura Infantil que dona rellevància a aquest format de llibre on es donen cita a banda de les editorials organitzadores a autors, il·lustradors, llibreters, bibliotecaris, bloggers, i premsa especialitzada, així com a tots aquells amants de la lij.
Il·lustració de Joan Negrescolor
Més informació a: info@albumbarcelona.org
En un altre post ja us explicaré que tal va anar… De moment amb moltes ganes de ser-hi de nou!